Vokietijos valdžia nusprendė sutramdyti „Tesla“
Prieš keletą dienų Vokietijos federalinė transporto priemonių valdyba (KBA) išsiuntinėjo „Tesla“ savininkams laiškus, informuojančius, kad jų turimų automobilių „autopiloto“ funkcija gali būti naudojama tik kaip pagalbinė vairavimo priemonė, bet jokiu būdu ne kaip vairavimo funkcijos alternatyva, rašo „Autoblog“. Pasirodo, šie laiškai tebuvo įžanga į vėliau išplatintus pareiškimus.
Kaip praneša agentūra „Reuters“, Vokietijos vyriausybė pageidauja, kad elektroninių automobilių gamintojas „Tesla“ apskritai nebevartotų savo reklamoje žodžio „autopilotas“, mat nuogąstaujama, kad žmonės gali neteisinga suprasti, ką reiškia ši sąvoka.
Kad būtų visiškai aišku, reikia pasakyti, jog automobiliui „Tesla“ kol kas tikrai negalima patikėti savarankiško važiavimo miesto gatvėmis. Įmonės „Tesla“ atstovas spaudai tvirtino, kad orlaivių pramonėje paplitęs žodis „autopilotas“ vartojamas pagalbinėms pilotų sistemoms įvardyti. Jis taip pat pridūrė, kad įmonė visada aiškiai pabrėždavo, jog „Tesla“ vairuotojai privalo stebėti kelią.
Visgi nesunku suprasti, kas kelia nerimą Vokietijos valdžios pareigūnams. Niekas nepaneigs, kad „Tesla“ ryžtingai pasuko automatinio vairavimo technologijų keliu. Pernai įmonės direktorius Elonas Muskas pasakė, kad jo tikslas – iki 2018-ųjų metų išleisti į gatves visiškai autonominių automobilių seriją.
Vėliau, beje, nuo tokių drastiškų pareiškimų jis buvo linkęs susilaikyti. Kad ir kaip būtų, galima visiškai pagrįstai manyti, kad kai kurie žmonės, ypač taip akylai nestebintys technologijos pažangos, gali būti suklaidinti.
Dėl kone nuolat skelbiamų apžvalgų ir publikuojamos reklamos visi puikiai žino, kad automatinis „Tesla“ vairavimas galimas tada, jei išlaikomas pastovus greitis ir neišsukama iš vienos kelio juostos, be to, įjungus posūkio signalą automobilis gali savarankiškai persirikiuoti į kitą juostą arba sustoti stovėjimo aikštelėje greta kitų automobilių.
Galbūt atitinkamai pakoregavus „Tesla“ programinę įrangą automatinio vairavimo funkcijos ribos taptų aiškesnės. Pavyzdžiui, praeitą mėnesį buvo pristatytas patobulinimas, išjungiantis autopiloto režimą, jei vairuotojas po tam tikro laiko neuždeda rankų ant vairo.
Taip pat verta paminėti, kad vietiniai pareigūnai su nekantrumu laukia, kaip „Tesla“ sureaguos į susidariusią situaciją, mat rugsėjo mėnesį Kalifornijos automobilių inspekcija išleido potvarkio projektą, draudžiantį reklamuoti automobilius, neva esančius tokie kaip „Tesla“ autonominiai arba automatiškai vairuojami.
Facebook komentarai
Susiję straipsniai
- Didžiojoje Britanijoje žadama daugiau dėmesio robotikai
- Šių profesijų atstovai darbo neteks pirmieji
- Ateities automobiliai: asistentas, žinantis, kaip šiandien jaučiatės
- „Uber“ autonominių automobilių bandymai rodo problemas – užfiksuotas pavojingas pažeidimas (Video)
- Autonominių automobilių teisinė bazė: atsakymų dar nematyti
- Kiek kainuoja autonominių sunkvežimių kūrimas ir vystymas? Regis, Rusija tai ketina padaryti pigiai
- „Tesla“ elektromobiliai patys pasirūpins savo remontu
- Rusai pasišovė sukurti savo autonomiškų automobilių technologiją
- Europos Parlamentas siūlo reglamentuoti robotiką
- Robotams teks atsakyti už padarytą žalą lyg avariją sukėlusiems vairuotojams
- Kas prisiims atsakomybę už bepiločio automobilio avariją?
- „Mercedes-Benz“ demonstruoja raumenis: parodė ateities autonominio važiavimo sistemą (Video)
- Kauno studentai sukūrė autonominio vežimėlio oro uostui prototipą
- 2017 m. prognozės: virtualios realybės triumfas ir naujos dirbtinio intelekto aukštumos
- Sensacingos federalinio tyrimo išvados dėl „Tesla Model S“ mirtinos avarijos: laikas kardinaliai keisti požiūrį į autopilotus? (Video)
- BMW planuoja paleisti į gatves 40 prabangių autonomiškų sedanų
- Pažiūrėkite – „Tesla“ kiekvieną „Model X“ visureigį užprogramavo smagiam šokiui (Video)
- Vairuotojas – tik balastas: „Ford“ skelbia, kad naujausias autopilotas jau gali tai, ko nepajėgtų joks žmogus (Video)
- „Tesla“ sistema numatė priekyje įvyksiančią avariją (Video)
- Waymo – dar vienas Google projektas
- BMW geri, bet dar kvaili: IBM įkrės proto (Video)
- Istorinis lūžis: JAV valstijoje autopilotui suteiktos vairuotojo teisės (Video)
- „Google“ persigalvojo: savo autonominio automobilio nevystys – padės tobulinti kitus
- Specialistai bandys apsaugoti automibilius nuo programišių
- Vairavimo nebeužtenka: automobilių galimybės stebina
- Pirmam autonominiam skrydžiui pakilo skraidanti greitoji – sistema jau moka taisyti ir savo klaidas (Video)
- Netikėtas klausimas ir koks sudėtingas atsakymas: kaip autopilotai turėtų elgtis su automobilio vairuotoju? (Video)
- Patvirtinta: „Audi“ mėnuleigis kils į kosmosą
- Pražudysite vaiką, benamį ar šunį? Įdomus testas, verčiantis susimąstyti apie autonominius automobilius ir mus pačius (Video)
- „Tesla“ parodė, kaip pasaulis atrodo autonominio automobilio „akimis“ (Video)
Reklama
Reklama
Mūsų draugai
Naujausi įrašai
Europos Sąjunga ir robotika: kur link mes keliaujame?
Parrot SLAM dunk – paketas, skirtas bepiločių gamintojams (Video)
Mesh Mould – robotas-statybininkas (Video)
Inovacinis robotas-dažytojas PictoBot iš Singapūro (Video)
Plobot – robotas, mokantis vaikus programavimo (Video)
HES Hywings — bepilotis, naudojantis vandenilio kurą (Video)
Emotix Miko — komunikacinis robotas su emocijomis (Video)
MMS Drone – patvarus benzininis bepilotis (Video)
Draugaukime
Naujausi komentarai
Žymos
Visos kategorijos
- Dirbtinis intelektas
- Dronai
- Egzoskeletai
- Karinė robotika
- Namų robotai
- Naujausi
- Pagalbos robotai
- Pramoniniai robotai
- Robotai
- Robotai humanoidai
- Robotai ir menas
- Robotai ir žmonės
- Robotai kine
- Robotai medicinoje
- Robotai mokslui
- Robotai pramogai
- Robotikos ateitis
- Robotiniai automobiliai
- Robotiniai žaislai
Skaitomiausi įrašai
Komentarai (0)