RoboPipe – vamzdžių tikrintojas
Technologija primena nuotoliniu būdu valdomą automobilį su įdiegta kamera ir matavimo prietaisais. Kopimui robotas naudoja magnetus ir gali įveikti įvairias kliūtis, pavyzdžiui, 90 laipsnių kampus, kai tuo tarpu žmonės apačioje saugiai registruoja ir analizuoja duomenis.
Šiu metu panašių platformų vamzdžiai, kurie yra daugiau nei dviejų metrų aukštyje, tikrinami pastoliais laipiojančių žmonių.
RoboPipe atlieka korozijos matavimus, naudodamasis ultragarsu, kad nustatytų vidinį vamzdžių suirimą. Prototipo stadijoje esantis robotas, apginkluotas kamera ir ultragarso sistema, tikrina vamzdžius ir vizualiai įvertina jų korozijos lygį.
Prieš panaudojant RoboPipe jūrinėse platformose, žmonės gebėdavo kruopščiai patikrinti tik 4-6 metrus vamzdžių per dieną. Su roboto pagalba galima patikrinti nuo dvylikos iki dvidešimt metrų vamzdžių per dieną ir visa tai daroma nuotoliniu būdu, nerizikuojant žmogaus sveikata ir gyvybe.
COMIMSA atstovas Jesús García Ortizas paaiškino, jog RoboPipe turima kamera leidžia dirbti drėgnomis sąlygomis, turi aukštą filmavimo rezoliuciją, gali įrašyti vaizdą ir daryti nuotraukas; taip pat, naudojantis ultragarso technologija, įmanoma tikrinti vamzdžių storį.
Jis taip pat pridūrė, kad naudojantis šia robotine technologija taip pat galima pasiekti vietas, kurios žmonėms yra neprieinamos. Robotas geba užsikabaroti į aštuonių metrų aukštį ir vamzdžio storį matuoti neįtikėtinu tikslumu.
„COMIMSA nusprendė sukurti labai mažą robotą, kuris jis gebėtų landžioti tarp vamzdžių bei pro 88 milimetrų plyšius; taip pat robotas privalėjo gebėti gerai laikytis, kad galėtų kopti vertikaliai, įveiktų vamzdžių alkūnes ir kad gebėtų išlaikyti savo ir nešamos įrangos svorį.“ – teigė Ortizas.
Pirma robotas buvo testuojamas laboratorijoje; vėliau analizuoti duomenys, reikalingi darbui antžeminėse ir jūrinėse platformose. Jesús García Ortizas teigė, jog buvo atlikta nacionalinė rinkos apklausa ir nustatyta, jog RoboPipe gali išspręsti patikros problemas ir kitose pramonės ir sunkiosios technikos šakose. Pavyzdžiui pakeičiant žmones pastatų ar tiltų statybų patikrose, tikrinant talpyklas ar slėgio šliuzus.
Šiuo metu COMIMSA kuria dar du robotus; vieną skirtą jūrinėms platformoms, kitą antžeminei infrastruktūrai. Kuomet abu prototipai bus patvirtinti, produktas bus komercializuotas; prasidės jo prekyba arba licencijavimas.
Originalus straipsnis: http://www.sciencedaily.com/releases/2013/09/130918180251.htm
Facebook komentarai
Reklama
Reklama
Mūsų draugai
Naujausi įrašai
Europos Sąjunga ir robotika: kur link mes keliaujame?
Parrot SLAM dunk – paketas, skirtas bepiločių gamintojams (Video)
Mesh Mould – robotas-statybininkas (Video)
Inovacinis robotas-dažytojas PictoBot iš Singapūro (Video)
Plobot – robotas, mokantis vaikus programavimo (Video)
HES Hywings — bepilotis, naudojantis vandenilio kurą (Video)
Emotix Miko — komunikacinis robotas su emocijomis (Video)
MMS Drone – patvarus benzininis bepilotis (Video)
Draugaukime
Naujausi komentarai
Žymos
Visos kategorijos
- Dirbtinis intelektas
- Dronai
- Egzoskeletai
- Karinė robotika
- Namų robotai
- Naujausi
- Pagalbos robotai
- Pramoniniai robotai
- Robotai
- Robotai humanoidai
- Robotai ir menas
- Robotai ir žmonės
- Robotai kine
- Robotai medicinoje
- Robotai mokslui
- Robotai pramogai
- Robotikos ateitis
- Robotiniai automobiliai
- Robotiniai žaislai
Komentarai (0)